Herv Natural Skincare (Brightening Oil Cleanser, Glow Exfoliator, Luxe Essence)

 

Nama Item : Herv Natural Skincare
- HERV Brightening Oil 150ml (Cleanser) RM79
- HERV Deep & Glow Exfoliator 50ml (Scrub) RM69
- LUXE Essence 120ML RM79
- LUXE Essence 30ML RM39
** Harga belum termasuk kos poslaju.

Herv Natural Oil Cleanser Glow Exfiator Luxe Essence
Info Produk :

Teringin miliki kulit wajah licin halus tanpa sebarang noda bak gadis Jepun & Korea masakini? Jom beralih kepada rangkaian skincare terbaru di pasaran yang mencetuskan fenomena di kalangan wanita2 juga MUA2 ternama Malaysia!  HERV Natural by Hera Helmi merupakan produk yang wajib anda miliki jika mementingkan kesihatan & kebersihan kulit. Sesuai untuk lelaki juga!

HERV ada 3 item yang WAJIB dimiliki :

1. BRIGHTENING OIL CLEANSER
🌻 Bertindak sebagai make up remover dan menanggalkan sisa kotoran dengan mendalam sehingga ke liang pori. Bersifat antibakteria, membantu mengecutkan jerawat dengan cepat. Mengandungi Vitamin C yang membantu mencerahkan kulit.

🌻 Disarankan untuk digunakan sebagai Oil Based Cleansing dalam teknik DOUBLE CLEANSING. Amalkan secara konsisten 2x sehari samada mekap atau tidak.

🌻 Apa itu Teknik Double Cleansing?
- Kaedah mencuci muka sebanyak 2x yang selalunya menjadi rutin masyarakat Korea dan Jepun dalam penjagaan kulit wajah.
1. Cuci muka pakai oil cleanser atas muka yang kering.
2. Bilas
2. Cuci muka pakai waterbase @ foam cleanser / pencuci muka harian anda.
4. Bilas sekali lagi
5. Done!

Herv Natural Oil Cleanser Glow Exfiator Luxe Essence

🌻 Manfaat Herv Brightening Cleanser Oil mengikut masalah kulit :

1. Kulit berminyak - Membantu mengimbangi lebihan minyak dalam kulit.
2. Kulit kering - Membantu melembapkan kulit.
3. Kulit berparut / jeragat - Membantu memudarkan parut dengan kandungan vitamin E dan kaya antiokidan (dengan penggunaan konsisten).
4. Kulit berjerawat - Herv oil cleanser bersifat antibakteria. Dapat keringkan luka jerawat dengan cepat. Sekaligus sedut keluar kotoran dari pori punca masalah jerawat dan pori tersumbat.
5. Kulit kusam - Membantu mencerahkan kulit dengan kandungan vitamin C.

🌻 Kulit berminyak sesuai ke guna Oil Cleanser ini? Tak berminyak ke muka?
- Tak! Oil Cleanser ini amat sesuai untuk bersihkan muka daripada segala minyak. Malahan Oil cleanser tidak mengeringkan kulit.

Herv Natural Oil Cleanser Glow Exfiator Luxe Essence

2. DEEP & GLOW EXFOLIATOR SCRUB
🌻 Berfungsi untuk menanggalkan sel kulit mati (dead skin) yang meliputi kulit, punca kulit kusam. Dead skin juga adalah penyebab utama kenapa skincare ( seperti serum / mosturizer ) yang kita pakai lambat berkesan atau langsung tidak berkesan kerana ia menghalang produk meresap ke dalam kulit.
🌻 Exfoliator ini sesuai dijadikan rutin mingguan. Recommended untuk digunakan 2-4 kali seminggu. Hasilnya kulit lebih sihat, tona kulit lebih sekata, memudarkan parut dan jeragat.

3. HERV LUXE ESSENCE
🌻 Secara asasnya, Essence merupakan step SEBELUM pemakaian serum. Essence bersifat lebih ringan daripada serum kerana kebanyakan nya bersifat waterbase tapi ada juga bersifat sedikit likat.

🌻 Penting ke pakai Essence setiap hari? Jawapannya : YA. Sebabnya 👇👇:

💟 ESSENCE adalah 'jantung' kepada KOREAN BEAUTY ROUTINE. Ia merupakan rangsangan utama dalam pelembapan kulit. Kulit kusam dan berkedut merupakan tanda awal kulit kering. Proper hydration dapat memberikan 'glow effect' kepada wajah. Skin barrier yang sihat dan terhidrat, dapat mengelakkan kulit dari mengalami iritasi.

 💟 BRIGHTENING EFFECT
Herv Essence kaya dengan Vitamin C yang membantu mencerahkan kulit dengan mengurangkan tompok2 gelap pigmentasi, tona kulit tak sekata, sunburn, parut dan menaikkan kembali seri kulit yang sebelum ini kusam tak bermaya.

💟 SKIN ACTIVATING TREATMENT
Maksudnya dia dapat membantu masalah kulit dari dalam kerana partikel yang sangat halus dan waterbase memudahkan ia meresap ke dalam pori kulit dengan pantas. Sangat sesuai untuk kulit sensitive dan berjerawat.

💟 Herv Essence juga sangat istimewa kerana ia mengandungi pati Rose Essential Oil. Kelembutan haruman nya membantu menenangkan stress selain berfungsi menganjalkan dan mencerahkan kulit dari dalam. Kesan & Manfaat setanding jenama antarabangsa, tapi pada harga yang sangat berbaloi & berpatutan! Tak percaya? Cubalah sendiri 😍.

Herv Natural Oil Cleanser Glow Exfiator Luxe Essence

0 on: "Herv Natural Skincare (Brightening Oil Cleanser, Glow Exfoliator, Luxe Essence)"