Charms Kaisya Serum

 

Rimas dengan masalah kulit yang tiada kesudahan?
Parut & jerawat yang sukar ditepis dari kulit wajah?
Jom atasinya dengan KAISYA SERUM!
 
charms kaisya serum

Charms Kaisya Serum ialah produk yang dirumus khas untuk menyelesaikan masalah kulit berparut dan berjerawat. Antara kandungan nya ialah CINNAMON (Kulit Kayu Manis) yang bertindak sebagai pemudar parut dan mengecutkan jerawat. Ia juga mengandungi APPLE STEM CELL yg bertindak mengatasi masalah jeragat.

Kenapa serum PENTING untuk kita & LEBIH CEPAT KESANNYA terhadap kulit? Ini kerana serum mempunyai molekul yang lebih kecil berbanding moisturizer dan juga krim2 yang lain! Kandungan Charms Kaisya Serum ini berasaskan bahan semulajadi tanpa ada kesan sampingan.

Tekstur Kaisya Serum  Likat. Oleh itu, ia tahan lama kerana bukan dalam bentuk cecair. Sejurus selepas pemakaian akan rasa sejuk (mint) sahaja serta rasa fresh. Selepas 5 saat kulit lembut bak sutera.

charms kaisya serum

charms kaisya serumcharms kaisya serum


FUNGSI & KELEBIHAN CHARMS KAISYA SERUM :

- Meningkatkan keanjalan, anti-penuaan & melicinkan kulit
- Mengandungi VITAMIN E untuk merawat parut serta cela / jeragat di wajah serta menjadikan kulit tampak bercahaya.
- Mengandungi VITAMIN C untuk melembutkan dan menyuburkan kulit dan menggalakkan pertumbuhan baru, sel-sel kulit yang sihat dan gebu.
- Mengandungi VITAMIN B3 untuk melindungi kulit dari kerosakan UV.
- Menyingkir kulit-kulit kasar, kulit kering dan mengurangkan garis-garis halus & kedutan serta membantu mengurangkan mengelupas dan mengembalikan kelembutan kulit serta anti bakteria.
- Mengandungi kolagen untuk mengekalkan keremajaan.
- Membantu mencerahkan dan anti-oksidan serta anti-radang.
- Mengandungi ekstrak lidah buaya yang kaya Vitamin E untuk melembapkan kulit kering, menghilangkan kedutan dan memberi kulit wajah yang lebih sihat dan lebih muda.
- Mengurangkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh gatal-gatal yang berterusan serta membantu merawat kulit yang terbakar matahari (sunburn).

CARA PENGGUNAAN :

🌸 Hanya sekali pump untuk keseluruhan wajah dan leher.
🌸 Boleh dipakai sebelum foundation yang menjadikan kulit tampak bercahaya serta foundation yang sangat flawless pada wajah.
🌸 Boleh dipakai sebelum tidur sebagai perawatan wajah.

isian kandungan : 15ml / botol


charms kaisya serum

0 on: "Charms Kaisya Serum"