STAY NATURAL MUD FACE 3in1

 

STAY NATURAL MUD FACE merupakan Masker Lumpur yang miracle keluaran Shima Beauty Care. Terasa perbezaan walau pertama kali pemakaian! Ia nya menyejukkan wajah, mengatasi kulit berminyak juga mengecutkan jerawat dengan pantas.

Malahan parut juga pudar dan mampu hilang dalam tempoh 24 jam! Penggunaan secara teratur menjadikan penampilan anda lebih berkeyakinan dengan imej baru. Dagu lebih runcing, tiada lagi double chin serta pipi tembam. Blackhead juga mampu dihilangkan dengan serta merta. Lebih hebat lagi kerana ia mampu menjadikan kulit kembali halus gebu bak bayi dan cerah sekata!

mud face masker lumpur

FUNGSI & KELEBIHAN MUD FACE :

💖 Membantu mengatasi masalah kulit berminyak
💖 Menanggalkan sel-sel kulit mati
💖 Membantu meremajakan kulit
💖 Mencerahkan kulit wajah yang kusam
💖 Membantu mengurangkan jerawat
💖 Mengencangkan kulit wajah
💖 Menghilangkan black/white head
💖 Mengecilkan pori wajah
💖 Tiada penggelupasan @ kesan sampingan
💖 Lulus KKM : NOT150601394K

BAHAN KANDUNGAN STAY NATURAL MUD FACE :

Stay Natural Mud Face (Mask + Scrub + Cleanser 3in1) adalah masker lumpur yang di datangkan khas dari Swiss. Mud Face Mask ini mengandungi Kolagen, Apple Stemcell, Gluta, Charcoal dan Scrub yang amat bermanfaat kepada kulit wajah anda.

CARA PENGGUNAAN STAY NATURAL MUD FACE :

1. Bersihkan wajah anda dan biarkan kering. Kemudian oleskan Stay Natural Mud Face ke seluruh wajah dan biarkan kering (20-30minit). Apabila kering cuci mask seperti biasa dan lapkan wajah anda dengan tuala kering.

2. Mud Face juga boleh dijadikan sebagai night cream masker. Selepas bangun tidur, cuci muka sehingga bersih.
3. Amalkan 2-3x seminggu untuk hasil terbaik.

TIPS: Cuci mask anda sebolehnya dengan air suam kemudian akhiri dengan bilasan air ais atau golekkan ais kiub pada wajah anda. Lap dan keringkan dengan tuala bersih. Kulit akan lebih lembut anjal, liang pori tertutup dan lebih berseri!

mud face masker lumpur

mud face masker lumpur

masker lumpur mud face

mud face shima beauty care

0 on: "STAY NATURAL MUD FACE 3in1"